петак, 18. мај 2012.

LIGHT PITA

Zelimo se hraniti zdravo,ali svi sirevi su uglavnom punomasni.....Pronasla sam resenje:uzela sam light feta sir i Ella sir sa 0% masnoce i evo pite…:)

 Sastojci :
 500 g tankih kora
 3 jajeta
 1 dl ulja
 1 prasak za pecivo
 300 g light feta sira
 2 kasike Ella sira
 1 kasicica soli
 1 dl mineralne vode

 Priprema:

 1
Izmrviti feta sir, dodati Ella sir, so, ulje, prasak za pecivo, jaja i polako dodavati mineralnu vodu da masa bude kao za palacinke.

2
 Uzeti odgovarajuci pleh podmazan uljem/ja pravim u okruglom plehu srednje velicine/ i slagati rolovane kore.

3
Svaku koru premazati filom, saviti u rolnicu i slagati u krug u plehu pocevsi od sredine gde napravite krug i redjati oko tog kruga sledece rolnice.

 4
Ostaviti malo fila i njime premazati pitu po vrhu.

5 Sloziti u zagrejanu rernu na 250 stepeni i tako peci 15 minuta ,pa smanjiti na 200 stepeni i peci jos 15 minuta.

6
Iskljuciti rernu i ostaviti pitu jos 5 minuta, a zatim je izvaditi i izruciti iz pleha. 7 Preseci na 6 delova i sluziti. Posluživanje:
Moji vole da odvajaju rolnice sa punog kruga,pa je ja ne secem.U slucaju da se zalepi za pleh morate je seci.Sluziti uz Fit jogurt za veceru.

7 коментара:

  1. Super izgleda, reci mi molim te koja je to light feta? Meni grekos ima najmanje kalorija nešto oko 180 kcal na 100 gr. Ima neka još više light? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se ova verzija pite sa manje masnoće. Ja sam zagovornik mlečnih proizvoda sa što manjim procentom zasićenih masti...

    ОдговориИзбриши
  3. Ponekad može se naći lajt feta, sada sve redje, tako da možeš staviti Grekos fetu ili ricotu.

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo tako dobro izgleda ovako pecena..da bi je smesta probala!ja ne vodim toliko racuna o procentima, a mozda bih trebala, cak su mi i licno ukusniji sirevi sa malim procentom masnoce. Ali se nikad ne setim da to i sprovedem u dlo.hvala na ideji!

    ОдговориИзбриши
  5. ja sam jedno vreme koristila light proizvode . Više ne.. jer nedostatak masnoća , zamenjuju raznim šećerima, želatinima , emulgatorima.. bolje je krostiti punomasne u manjoj meri i više se kretati. Inače, recept odličan .. pite obožavam.

    ОдговориИзбриши
  6. Lepo izgleda, mada bih je ja ipak pravila sa rikotom :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...