субота, 01. септембар 2012.

NAJDRAŽA ČOKOLADNA TORTA

Torta koja je obeležila moje detinjstvo...Nekada mi je pravila mama za rodjendan i početak školske godine...Rodjendanu sam se radovala, ali ne i početku škole :) Sada se više ne radujem ni rodjendanu, godine se množe, a škole se setim tek na ovaj dan :)


 Sastojci
 Testo :
 6jaja
 6 kašika šećera
 2 kašike ulja
 3 kašike vode
 2 kašike čokolade u prahu
 6 kašika hlebnih mrvica

 Fil :
 2 jaja
 150 g šećera u prahu
 50 g čokolade
 150 g maslaca
 200 ml slatke pavlake

 PRIPREMA :

 1
Umutiti belanca u čvrstu penu, dodati šećer i sve zajedno dobro umutiti mikserom.

2
Dodati žumanca, ulje i vodu i sve mutiti na najslabiju brzinu. Dodati čokoladu u prahu i mrvice i lagano umutiti da se sve sjedini.

3
Pleh veličine 25 x 30 cm obložiti pek papirom, usuti smesu i peći u zagrejanoj rerni na 180 stepeni . Torta je pečena kada se lagano odvoji od bočnih ivica pleha.

 4
 Izručiti tortu i ostaviti je da se dobro ohladi. Preseći je celom dužinom na dva jednaka dela a onda svaki još kroz sredinu raseći da dobijete 4 jednaka dela.

5
 Na pari skuvati jaja sa šećerom do potrebne gustine. Skloniti sa ringle, dodati čokoladu i ostaviti ga da se prohladi. Na kraju dodati penasto umućen maslac . Posebno umutiti pavlaku u čvrst šlag i sve dodati u fil. Lagano promešati da se sjedini i filovati kore.

6
Tortu filom premazati sa svih strana i ukrasiti po želji.

2 коментара:

  1. Nisi ti ni malo luda: ovo je savršena čokoladna torta. U zadnje vrijeme čisto se bojim čitati ovakve recepte jer se skoro uvijek pojavi krema s pudingom što mi je prosto nespojivo s dobrim kolačem. Priznajem samo i jedino ovakve:) Divna je i Pinam.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga, kod mene u kući se te s pudingom ne jedu, ćerka ih ne želi videti, a ja sam ipak za malo ali kvalitetno :) Nije ovo velika torta, za manju porodicu i slavlje od par osoba, ali je zato ukus neponovljiv :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...