петак, 02. новембар 2012.

SLANE GALETE S BELIM VINOM

Posne, hrskave i neodoljive galete koje ćete spremiti za tren :)

 Sastojci :
 1,5 čaša belog vina
 1.5 čaša ulja
 1 kašičica soli
 1 kesica praška za pecivo
 2 kašike susama
 5 čaša brašna / čašu uzeti po želji, kod mene je od 2 dl/

 Priprema :

1
Sve satojke za testo dobro umutiti u glatko i masno testo.

2
Zagrejati aparat za galete, praviti kuglice i peći galete do rumene boje.

3
Pečene galete prohladiti i držati u papirnoj kesi da bi sačuvale hrskavost.

12 коментара:

  1. Videla sam recept za galete koje se pripremaju sa pivom, ali i ova kombinacija mi deluje odlicno. Super izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  2. Nikako da ostavim komentar, ili se ne pojavi ono o komentarima, ili se tako sporo otvara ili briše .... No, nadam se da ću ovaj puta uspjeti.
    Aparat za galete nemam, pa samo ovako mogu uživati u njima uz čašu vina (koju imam). Posebno mi se sviđa što su slane, slatke su već pomalo dosadne:))

    ОдговориИзбриши
  3. Možeš ih peći u gril tosteru ako imaš :) A ukus im je poseban :)

    ОдговориИзбриши
  4. nisam nikada pravila,moram probati,bas me zanima okus..volim vanilice s vinom,one su slatke ali volim i slanise,tako da cu obvo sigurno isprobati...

    ОдговориИзбриши
  5. Miro, nadam se da će vam se svideti. Mi ovu meru smažemo za tren :)

    ОдговориИзбриши
  6. odlican recept, njam-njam, isprobala sam; danas cu da probam i da ubacim laneno seme i kim, pa javljam kako je ispalo

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...