недеља, 13. јануар 2013.

KINDER PINGVIN

Dugo sam recepte ove poslastice gledala i svi su mi bili , za naš ukus, sasvim neprihvatljivi. Retko, ali samo izuzetno, pravim kolače sa slatkom pavlakom i verovatno me je to odbijalo od pregledanih recepata. Onda sam kod Masatere naišla na ovaj kolač koji mi se svideo zbog kuvanog fila i čokolade izmedju njega koja taj fil čini posebnim. Nisam se pokajala što sam baš ovaj recept uzela da svoju porodicu počastim izvrsnom poslasticom :) Treba ga dobro ohladiti, bar 12 sati u frižideru, i onda polako uživati u jedinstvenom ukusu :)

6 коментара:

  1. Predivna torta ili kolač, svejedno ali zaista treba probati...

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala još jednom na isprobavanju recepta :*

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lijepo izgleda. Osobno biježim od svih kolača s margarinom jer se u kremi strašno osjeti. Kako ne znam okus originala, mogu samo misliti da je odličan jer sve od Ferrera je odlično, vjerujem da je i ovo fino kako opisuješ:))

    ОдговориИзбриши
  4. Kod mene je bio margarin s ukusom slatke pavlake i ne može se osetiti da je on u filu :)
    Možeš staviti i buter, ne verujem da će biti razlike a bolji će sigurno biti.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...