уторак, 05. фебруар 2013.

OLOVKA KIFLE

Još jedne kifle koje su me oduševile brzinom pripreme, malo drugačijim motanjem i iznad svega svojom mekoćom i svežinom i drugog dana :) Za početak sam pravila pola mere, ali recept pišem kako i treba da bude i nadam se da će vam taman odgovarati ta količina :)

Potrebno je :

 500 ml mleka
40 g svežeg kvasca
3 kašičice šećera
1 kašika soli
200 ml ulja
1 kg brašna

 Premaz :
 1 jaje
200 g krem sira
100 g susama

 Priprema :

U mlako mleko staviti šećer, nekoliko kašika brašna i izmrvljen kvasac Ostaviti desetak minuta da kvasac nadodje, pa dodavati ostale sastojke i umesiti mekano glatko testo.

Testo prekriti toplom krpom i ostaviti 30 minuta da udvostruči masu.
 Od testa napraviti loptice veličine manje mandarine i od svake razviti krug prečnika 15 cm.
Premazati krug kašičicom krem sira i smotati u kiflu tako što ćete još malo razvlačiti testo koje vam ostaje ispred ruke tokom motanja olovke kifle.
 Redjati ih u pleh, ostaviti 15-tak minuta da malo narastu, zagrejati rernu na 250 stepeni, kiflice premazati umućenim jajetom i posutu susamom.

 Peći ih u toploj rerni na 250 stepeni do blago rumene boje.

4 коментара:

  1. Divne su, baš divne. Da mi je sada samo jedna! Mirišu sve dovde:))

    ОдговориИзбриши
  2. Nas su oduševile :) Unutra šuplje i mekane, spolja malo hrskave i baš su dobre :)

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se, predivne su! Jedna topla bi mi sad super dosla! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ha, pronašla sam Vas! :)) Pratila sam Vaše sjajne recepte na Coolinariki, a od kako sam, od nedavno, počela da uređujem svoj kulinarski blog, pitala sam se pišete li i Vi ovde negde na blogger-u :) Još jedno pecivo koje deluje sjajno i koje će, pod obavezno, biti isprobano!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...