четвртак, 06. јун 2013.

JOŠ JEDNI KROASANI

Kod nas se kifle često mese i nema recepta koji nisam isprobala.... Ali, ipak je jedan ostao na čekanju i to mi je bila velika greška. Za kroasane treba malo više vremena, a naravno i raspoloženja, a ovo tmurno i kišovito popodne je bilo upravo to vreme :) Recept je s Coolinarike, isproban kod mnogih članica i niko nije ostao ravnodušan :) Kroasani su divno mekani, pahuljasti i mirisni i prosto se tope u ustima :) Premazivala sam ih buterom i on im je dao poseban ukus i lisnatost. Ako ih još niste probali, obavezno ih uvrstite u spisak onih koje ne smete propustiti

5 коментара:

  1. Ništa ne može tako da ugreje i oraspoloži kao kad kuća zamiriše na toplo pecivo!! :) Divni su!

    ОдговориИзбриши
  2. Moraju i oni jednog dana da dođu na red...možda čak i sutra.Fantastično izgledaju a gde su peciva tu sam i ja.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam :) Zoko, znam da će te ih zavoleti :)

    ОдговориИзбриши
  4. Uživam gledati, sigurno su divnog okusa. Ah, da mi je barem jedan ovdje:))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...