понедељак, 15. јул 2013.

TORTA S TURSKIM KEKSOM

Dugo sam na Coolinarici gledala slike ove torte, nikako nisam mogla naći keks :(Tortu možete naći i ovde :) Kad sam ga prvom prilikom našla kupila sam jedno pakovanje i probala... Skuvala sam puding od lešnika i koristila buter za fil, to su jedine izmene iz recepta :) Torta se lepo seče, nije natopljena a opet je dovoljno sočna :)
Evo kako izgleda taj keks :)

Potrebno je:

 

 600 g (2 pakovanja) turskog keksa
 400 g belog šlag krema 
 400 ml kisele vode 
 200 g prah šećera 
 250 g margarina 
 1 l mleka 
 3 kesice pudinga od karamele ili vanile 
 9 kašike 
šećera

Priprema:

 

 

Skuvati puding u mleku sa 9 kaš. šećera (možete da iskoristite puding od vanile ako ne volite, ili ne možete da nabavite od karamele).
Ostaviti da se ohladi, povremeno mešajući da se ne bi stvorila korica.
Posebno umutiti margarin sa prah šećerom i sjediniti sa ohladjenim pudingom, dodajući kašiku po kašiku neprestano miksajući. Šlag umutiti sa kiselom vodom.Redjati red keksa, premazatifilom od pudinga, preko toga premazati tanak sloj šlaga, ponoviti opet red keksa, fila pa šlaga i tako redom 6 puta.Završiti šlagom i ukrasiti po želji.

Važna napomena!

Keks se ne kvasi!

Tortu napraviti dan ranije, sutradan će keks već biti fino mekan od fila. 

6 коментара:

  1. Анониман15. јул 2013. 13.26

    koji je taj turski keks, gde se moze naci?

    ОдговориИзбриши
  2. Turski keks se tako zove jer je uvoz iz Turske :) Sličan je pti beru, jedino je kroz sredinu prošaran čokobiskvitom i prhkiji je :) Ima ga u prodavnicama zdrave hrane i rinfuzne robe. Slobodno ga tražite pod tim imenom :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16. јул 2013. 10.36

    Hvala vam puno na odgovoru. Probacu pa cu javiti kako je uspela
    Pozz
    Ljubica

    ОдговориИзбриши
  4. Jafi torta izgleda fantastočno...ja sam isprobala ovu i još nekoliko torti sa ovim keksom i zaista su odlične...prošle nedelje sam dobila novu turu keksa iz Srbije...sad će biti još torti.

    ОдговориИзбриши
  5. Zabavna blog igrica, nominovala sam ovaj blog :-) Ako imaš vremena, virni na moj blog :-)
    http://slasnoiopasno.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju-lepo-je-i-ostalima.html

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...