недеља, 18. август 2013.

TORTA OD SIRA

Nekako ovih dana najviše najviše smo raspoloženi za lagane kremaste kolače. U potrazi za nečim što smo nedavno probali u Kranju, naišla sam na ovu tortu na Coolinarici :) Kako prvi put pravim fil sa želatinom unapred sam imala mali strah da neću uspeti da napravim baš pravi. Kupila sam kesicu dobrog želatina, pripremila po uputstvu i čekala da se ta smesa ohladi. Stavila sam u frižider, no ni nakon 2 sata smesa nije postajala gusta. Kako sam izgubila strpljenje, skuvala sam puding od vanile, napravila tortu i završila posao :) Ali, onaj fil sa želatinom nisam bacila i jutros vidim da je konačno očvrsnuo :) Ipak je trebalo još malo sačekati :) No, nama je i ovako dobra torta, a tešim se da sam izbegla želatin i napravila zdraviju varijantu torte :)

2 коментара:

  1. Zašto mislite da je želatin nezdrav?
    Koristim ga bar 10 godina i nisam primetila nikakve štetne posledice, zapravo oni koji su jeli moje kolače nisu ni znali kada u njima ima želatina, znači ni ne oseća se u kolačima.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...