недеља, 22. септембар 2013.

OLOVKA KIFLE

Odavno me nijedne kifle nisu ovako oduševile :) Slučajno sam pronašla recept u novinama, a onda i na Coolinarici :) Držala sam se recepta za testo, ali sam punjenje sama dodala. Testo sam podelila na 28 loptica, ostavila desetak minuta da kisne i onda sam svaku lopticu razvaljala u elipsu, ali tako da bude baš tanko. Svaku elipsu sam premazala kašičicom krem sira,. može i krem maslac, i onda nežno, bez pritiskanja smotala u dugu i tanku kiflu izgleda olovke. Kad sam sve kifle smotala, uključila sam rernu na 250 stepeni , premazala kiflice umućenim jajetom, posula susamom, možete i kimom, i pekla ih u zagrejanoj rerni do svetlo rumene boje. Kiflice su penaste, mekane kao duša a unutra su šuplje i lisnate :) Mogu stajati 2-3 dana i biće vam i dalje mekane :) OBAVEZNO IH PROBAJTE
!

12 коментара:

  1. Hvala na divnoj ideji, kako nam je zahladilo ovih dana pravo je vreme za ovakve receptice.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Jafi, odlično izgledaju...ja sam malo zauzeta sa gošćom iz Srbije i spremanjem džemova ali biće vremena i za peciva.Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasno meko izgledaju, obavezno isprobavam :-)

    ОдговориИзбриши
  4. e, ovo cu praviti mojim klincima za veceru :) malo ce i mama da proba ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Stavila sam ih u rernu i cekam, cekam... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. март 2014. 20:09

    Savršene su! Žo mi što šam napravila samo pola mere, sledeći put će sigurno biti puna mera.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ste zadovoljni :) Hvala na poverenju :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...