уторак, 15. октобар 2013.

BROKOLI I ŠARGAREPA

Volim povrće, teško da mogu reći koje mi je omiljeno, ali šargarepu i brokoli ipak izdvajam i rado jedem :) Uvek mi je bio problem kako sa što manje termičke obrade, a da bude ukusno i vizuelno privlačno, pripremiti kombinaciju ova dva povrća. Odavno mi ovaj recept s COOLINARIKE stoji u omiljenima i nikako da ga isprobam... Konačno je stigao lep brokoli na pijačne tezge, ne volim kad je sparušen, rastresit i bledo zelen, i odmah sam znala da će ovo biti na mom meniju. Uživala sam pripremajući ga, a još više dok sam polako i opušteno jela :) Kod mene je ovo bio bezmesni ručak, odmor za stomak i mene kuvaricu, i nijednog trenutka nisam poželela meso. Možete ga poslužiti uz filete pilećih ili ćurećih prsa, a može i dobar filet ribe. Trudite se da brokoli ne bude prekuvan i da se oseti pod zubima dok ga žvaćete. Sve preporuke za ovaj prilog, pravo je vreme da svoj jelovnik obogatite brokolijem
:)

6 коментара:

  1. Hvala, divan recept.Samo bih dodala savet koji mnogi ne znaju - čim izvadite brokoli iz vode u kojoj je prokuva, stavite ga na gren u ledenu vodu. Tako će zadržati lepu boju.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala :) Ovog puta sam sve brzo radila, brokoli je bio intenzivne boje i takvu je i zadržao :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jako volim ovakva jela. Upravo sada imam brokulu iz vlastitog vrta, pa mi je ovo odlično za probati kao prilog. A ima i mlade mrkve za kupiti. Baš fino.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...