четвртак, 08. мај 2014.

PUSLICE ILI BAKINI MAKRONI

Već nekoliko puta bezuspešno pokušavam da napravim te famozne macarons. Uvek negde pogrešim i na kraju se razočaram i zareknem da nikada, ali nikada više, neću ni pokušavati.
Za slavu mi je ostalo dosta belanaca i bilo je dileme kako ih potrošiti? Da li opet pokušati, a vremena i strpljenja malo, ili ići na sigurno.
Onda sam se setila ovog Verinog recepta , koristila sam samo kokos i dobili smo divne kokos puslice koje su se razgrabile.
Sušila sam ih 30 minuta sve vreme na 100 stepeni. Nakon toga sam ih odmah, sve sa pek papirom, izvadila iz pleha i ostavila da se tako ohlade.
Dobili smo divne pahuljaste makrone koji se tope u ustima :)

SASTOJCI:

3 belanceta
9 kašika kristak šećera
3 kašike kokosa

PRIPREMA:

Belanca mutiti uz postepeno dodavanje šećera da dobijete čvrst sneg.
Na kraju dodati kokos, špatulom nežno nekoliko puta promešati da
se sve sjedini.

U pleh od električnog šporeta staviti pek papir i pomoću kašičice ili
poslastičarske kese istiskati male puslice.

Sušiti ih u rerni zagrejanoj na 100 stepeni pazeći da ne pregore.

3 коментара:

  1. diivno jafi :) Ja nisam puno ceprkala po netu,recept imam odavno i bas sa punjenjem ;),mnogo su interesantniji,pa tebi kada opet ostane belanaca pravi ;)
    Macarons prave sa bademom obozavam,zumanca iskoristim u semifredo ili neki fil,obozavamo vanil kremu :P
    Veeliki pozdrav ti saljem i predivan ti je blog <3

    Ivana ***rankos***coolinarika

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...