четвртак, 28. август 2014.

ŽU-ŽU KIFLICE

Odavno sam pravila ove zanimljive, mekane i lisnate kiflice. Recept je sa Coolinarike od moje drage prijateljice TANJA1234.
POTREBNO
testo:
100 ml jogurta
100 ml kisele pavlake
100 ml mleka
100 ml ulja
 2 kašičice šećera
2 jajeta
40 g svežeg kvasca
malo soli
oko 700 g brašna tip 400

fil:
250 g margarina
200g+ 20 g sitnog sira
200 g salame
1 žumance

PRIPREMA:

Pavlaku, jogurt i mleko malo smlačiti ,dodati šećer i kvasac i još u to 4 male kašikice brašna.
Kad to nadođe, dodati ostale sastojke ,zamesiti testo i ostaviti ga na toplom mestu da se masa udvostruči.
 Razvući jednu veliku koru ,preko nje narendati hladan margarin i posuti sa 2oo gr sitnog sira i uviti u rolat koji treba da odstoji pola sata. 
Zatim opet razvući veliki pravougaonik, iseći ga na pet traka i u cik- cak seći testo tako da se dobiju trouglovi, filovati sa 200 gr sira i sa salamom naseckanom na kockice, premazati žumancetom.

4 коментара:

  1. Videla sam ove Tanjine kiflice ali nikako da se odlučim da ih napravim....na njenoj slici su božanstveno razlistane, ne znam kako je to postigla. Prijatno i uživajte u njima.

    ОдговориИзбриши
  2. Moje nisu tako razlistane, ali jesu lisnate. Očigledno sam ja pregrejala rernu.

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se nacin motanja i sto nema tako puno posla oko njih, a verujem da su super ukusne i fine.:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je baš lepo! A i prijaju kiflice po ovoj 'ladnoći :-)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...