уторак, 02. септембар 2014.

ČOKOLADNI CHEESECAKE

Isprobala sam više vrsta poslastica sa sirom i na karaju sam došla do ovog recepta.
Bilo je malo problema oko sečenja čiza, nisam imala pleh sa rubovima koji se skidaju, za naš ukus malo
sladji i jači kejk, ali za sve ljubitelje ovakvih poslastica ovo je odlična kombinacija.
Ricotta sir sam zamenila Imlekovim sitnim sirom.

SASTOJCI
za podlogu:

240 g čokoladnog kesksa
40 g maslaca

za kremu:

500 g krem sira ( Ricotta...)
400 ml slatke pavlake
3 jaja
80 g šećera 
2 vanilin šećera
30 g oštrog pšeničnog brašna 
70 g čokolade za kuvanje

za glazuru:
100 g čokolade za kuvanje
40 g maslaca

PRIPREMA:
Keks sameljite, dodajte otopljeni maslac i po potrebi 1-2 kašike vode da dobijete polurastresitu smesu.
Smesu čvrsto pritisnite na dno kalupa za torte prečnika 24 cm.

Sir izmešajte i dodajte pavlaku da dobijete kremastu smesu.

Jaja, šećer i vanilin šećer penasto izmešajte i zajedno sa brašnom umešajte u smesu od sira i pavlake.

Smesu podelite na pola, u jedan deo dodati otopljenu čokoladu.

Na pripremljenu podlogu staviti čokoladni krem, poravnajte i preko nje ravnomerno nanesite beo krem.

Kolač pecite u zagrejanoj rerni na 170 stepeni oko 40 minuta.
Zatim ga ostavite u otvorernoj rerni još 30 minuta da se hladi.

Kolač dobrop ohladite u frižideru 2-3 sata, zatim prelijte čokoladnom glazurom.

POSLUŽIVANJE:

Kolač režite zagrejanom oštricom noža kako čokoladna glazura ne bi pucala.

SAVET:
Kolač se ne sme dugo peči jer puca po sredini. Pečen je kad se na dodir prsta sredina kolača pri pritisku vrati natrag. Sama sredina će malo podrhtavati, ali hladjenjem će se sčvrsnuti.

3 коментара:

  1. Mora da je odličan, kremast. Ne čini mi se da je previše šećera, ali ja bih kuhinjsku čokoladu zamjenila onom sa najmanje 75% kakaa, je mislim da upravo čokica dodaje slatkoću. Inače, baš divan kolač!

    ОдговориИзбриши
  2. Nije zbog čokolade sladak, čini mi se da je ipak keks taj koji je dao težinu celom kolaču. Kad sam ga probala prvi dan baš je bio presladak, narednog se već sve stopilo i nije se više osetilo. Kremast je i čokoladan :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...