субота, 15. новембар 2014.

PITA OD STAROG HLEBA

Često mi se desi da mi ostane hleb koji nismo iskoristili…Ovog puta je ostala cela vekna!!!! Baciti ga, ne nikako!!! Spremila sam večeru i svi smo bili zadovoljni!!!


POTREBNO:

1 vekna starog hleba(oko 600 g)
300 g sitnog kravljeg sira
3 jajeta
200 ml kisele pavleke
200 ml mleka
200 ml kisele vode
malo soli
malo ulja
po želji susama

PRIPREMA:

Iseći hleb na kriške, pa polovinom 
prekriti nauljen pleh. Paziti da 
izmedju kriški ne ostane praznog mesta.

Umutiti 1 jaje sa sirom i malo kis. vode 
i tom smesom preliti prvi sloj hleba.
Umutiti 2 jajeta sa malo soli, mlekom, 
kis. pavlakom i ostatkom kisele vode . 
Preko prvog sloja hleba i fila od sira, 
staviti drugi sloj hleba i preliti 
drugim filom.

Dobro natopiti kriske hleba i ostaviti 
30 minuta da odstoji.

Zagrejati rernu na 200 stepeni, 
posuti pitu susamom po želji i 
ispeći do zlatne boje.

POSLUŽIVANJE:

Pre služenja, isečenu pitu možete posuti sa sitno iseckanom pršutom ili suvim vratom. Služiti uz jogurt. Ovog puta sam imala hleb sa mekinjama i baš je pita bila rastresita i zadovoljna sam ovim receptom koji sam pronasla na jednom forumu.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...