уторак, 06. јануар 2015.

POSNI RIŽOTO

Na Badnji dan na trpezi su posna jela, a obavezna je riba. Mi prebranac ne jedemo tog dana i zato uvek pripremim neko novo jelo. Ovog puta je to posni rižoto sa šampinjonima.
POTREBNO:

1 glavica crnog luka 
200 g šampinjona
1 šargarepa
1 šolja pirinča( šolja od 200 ml)
1 kašika suvog biljnog začina
50 ml belog vina
50 ml ulja
i vode po potrebi

PRIPREMA:
 Na ulju prodinstati sitno iseckan luk i šargarepu sa začinima.
Dodati iseckane šampinjone i sve zajedno prodinstati da šampinjoni malo odmeknu.

Pirinač oprati, dodati ga i naliti vinom i vodom ( 2 šolje vode od 200 ml).
Sve zajedno kuvati na srednjoj temperaturi da pirinač odmekne, ali da se ne raskuva.

Na kraju sve prebaciti u vatrostalnu posudu i na 200 stepeni zapeći da sva tečnost ispari a rižoto dobije lepu koricu.

Poslužiti uz salatu po želji. Kod nas je to bila marinirana cvekla.
Rižoto poslužiti kao posebno jelo ili uz ribu. Mi smo pripremili pečenog dimljenog šarana.

SVIMA ŽELIM SREĆAN BADNJI DAN I BOŽIĆ, PROVEDITE GA U ZDRAVLJU I VESELJU U KRUGU NAJMILIJIH :)

1 коментар:

  1. Srećno Badbnje veče!!! Danas sam i ja mislila da pravim rižoto, ali sam promenila mišljenje, mada će i dalje biti pirinač i neko povrće.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...