уторак, 17. новембар 2015.

BAKIN KOLAČ

Dugo sam pravila galete ili bakin kolač s uljem, ali uvek bi mi smetalo što budu mekani. Mislila sam da je problem u mom aparatu za galete, da je slab grejač, ali kad sam probala s buterom već je bio drugi efekat. Znam da je ulje jeftinije, ali pokušajte bar nekad da ih napravite s buterom ili mašću, biće to sasvim drugi ukus. Keks ke hrskav, lepo pečen i uživanje je grickati ga.



         POTREBNO:

    4 jajeta
    220 g butera
    300 g šećera
    1 prašak za pecivo
    2 vanilin šećera
    sok i koica od pola limuna
    200 ml mleka
    600 g brašna


        PRIPREMA :

 Buter i šećer penasto umutiti, dodati ostale sastojke i sve dobro sjediniti.
 Aparat za galete zagrejati na najjače, smanjiti temperaturu za 1 nivo, kašikom zahvatajte testo i pecite galete do rumene boje.
Ohladjeni keks možete ostaviti u limenoj kutiji i polako ih grickati.
Ovo je velika mera, možete praviti i samo polovinu.



   

4 коментара:

  1. Hayırlı sabahlar, çok lezzetli ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    ОдговориИзбриши
  2. Pekač za galete (kao i friteza) je jedan od rijetkih malih kućanskih aparata koji nemam i kako su moja djeca sasvim odrasla, više nema svrhe da ga nabavljam. što ne znači da ne bih rado gricnula ovakve fine galete.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pekač sam davno dobila i služio me skoro četvrt veka. Onda mi je on pregoreo i kupila sam drugi. Ovim nisam potpuno zadovoljna, ali ove galete s buterom su ispale dobre. Fritezu nemam, ne volim pržene stvari, a ovaj pekač se baš dobro naradio dok je ćerka bila mala :) Da si bliže, sad bih te poslužila čajem i keksićima :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...