петак, 06. новембар 2015.

BLITVA S KROMPIROM- PRILOG UZ RIBU

Godinama je kod mene petkom posno jelo obavezno. Nekada je to prebranac, nekada sezonsko povrće kao varivo uz ribu, ali blitvu baš retko spremam. Razmišljajući šta bih danas spremila došla sam na ideju da to bude blitva s krompirom. Na pijaci sam jedva pronašla blitvu, čak je malo starija nego što ja volim, ali ipak sam dobila dobar prilog uz ribu. Kod mene to nije na dalmatinski način, malo sam je propržila nakon kuvanja, i svideo mi se i takav način spremanja. Ovo je više kao ideja šta spremiti kao prilog uz ribu.



          POTREBNO:

      4 srednja krompira
      2 veze blitve
      malo maslinovog ulja
      1 crni luk
      2 čena belog luka
      po ukusu so
      riba koju volite

         PRIPREMA:

Oljuštiti krompir, oprati ga i iseći na manje kocke.
Blitvu očistiti od korenastog dela, dobro je oprati i iseći na krupno.

U šerpu staviti vodu i krompir, posoliti i kuvati da se krompir skuva.
U drugoj šerpi kratko prokuvati blitvu u osoljenoj vodi.

Procediti krompir i blitvu da ne ostane nimalo vode u njima.

U tiganju na malo ulja prodinstati sitno iseckan crni luk, kad zamiriše dodati blitvu i krompir, posoliti i kratko propržiti uz što manje mešanja da se ne raspadnu.
Na kraju dodati sitno iseckan beli luk, sve promešati i skloniti s ringle.

Poslužiti toplo kao prilog omiljenoj ribi.


1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...