среда, 04. новембар 2015.

SLANI UŠTIPCI

Ima puno varijanti ovih brzih i jednostavnih uštipaka, ja sam ovog puta isprobala ovaj recept.
Ovog puta u testo sam dodala ulje, pržila ih na tiganju uz malo razmazanog ulja po dnu i uopšte nisu masni kao kad se prže u dubokoj masnoći. Dobila sam sundjeraste uštipke koje možete jesti slane ili slatke.

POTREBNO:

200 ml čvrstog jogurta (kiselo mleko, kisela pavlaka)
2 jajeta
 malo soli
100 ml ulja
1 kesica praška za pecivo
1,5- 2 čaše brašna

PRIPREMA:

Pomešati sve sastojke, brašno dodajte pomalo jer, u zavisnosti šta budete koristili od mlečnih proizvoda, zavisiće i količina brašna. Sve dobro umutiti. Testo je gušće nego za palačinke.

Zagrejati keramički ili teflonski tiganj, podmazati ga s malo ulja i kašikom zahvatati testo koje prilikom spuštanja na tiganj malo oblikujete u krug i rastanjite.
Ja sam tiganj zagrejala na maksimalnu temperaturu, kod mene je to 6, a onda smanjila na 3 i tako pržila uštipke.
Kad su rumeni s jedne strane, okrenuti drugu i dopeći ih. U zavisnosti od ringle sve to ide vrlo brzo.
Potrebno je tek nekoliko minuta za svaki uštipak. 
Biće lepo vazdušasti i sundjerasti.

Služiti ih tople slane ili slatke.
Od ove količine dobićete 16-18 uštipaka.


2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...