уторак, 05. јануар 2016.

600-ti POST NA BLOGU I HRONO KUVAR NA KIOSCIMA

Družim se sa Vama već punih 6 godina: kuvam, slikam i pišem recepte s raznih strana i drago mi je kad nešto komentarišete i isprobate :) Trudim se da recepti budu jasni, potanko objašnjeni, da namirnice budu svima dostupne i pristupačne cene, jer može se osmisliti dobro jelo ili poslastica i sa manje para. Ponekad iskoračim od tog pravila kad želim da svoje ukućane, ali i Vas čitaoce, obradujem nekim dobrim i posebnim receptom :)



U poslednje vreme često zavirim u hrono kuhinju i spremim neki recept da malo " rasteretimo" organizam od jake hrane. Svidjaju mi se recepti hronoishrane, a i prijaju mi jer ne osećam težinu nakon jela, pa Vam mogu preporučiti da i Vi ponekad date sebi mali odmor. Organizam će Vam biti zahvalan.

Od danas na kioscima štampe možete pronaći HRONO KUVAR s puno dobrih recepata. Drago mi je da sam svojim receptom dala mali doprinos ovom broju. Hvala Lani koja mi je ukazala poverenje i pozvala da saradjujem :) Hvala i Vama koji se družite sa mnom svih ovih godina :)


8 коментара:

  1. Ciji su recepti sto objavite u casopisima? Vasi ili ..."adaptirani"???

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam draga Jafi i hvala na svim divnim receptima i lepom gostovanju.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam draga Jafi i hvala na svim divnim receptima i lepom gostovanju.:)

    ОдговориИзбриши
  4. divno ali gde mozemo kupiti hrono kuvar, ko je izdavac

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo informacije: Hrono Kuvar Zbog velikog interesovanja drugi broj Hrono kuvara bice stampan u povecanom tirazu! U prodaji do 10. februara!

      Избриши
  5. Анониман08. март 2016. 16.57

    Da li moze da se ponovi broj 1?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na ovom linku http://www.novinarnica.net/novine/hrono_kuvar možete naći besplatan primerak prvog broja :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...