уторак, 19. јануар 2016.

CEPKANA PITA SA SIROM

Pite možete praviti na razne načine a da svaka bude drugačija. Nekada mi se ne slažu pite, nemam vremena za savijanje u štrudlice- onda napravim cepkanu pitu i svi budu zadovoljni. Kod mene su od skora uglavnom heljdine kore u upotrebi, ali neće smetati ako koristite obične tanke kore za pitu.



               POTREBNO:

500 g tankih kora ili heljdinih kora za pitu
3 jajeta
200 ml jogurta
200 ml mleka ili mineralne gazirane vode
2 kašike kisele pavlake
500 g kravljeg sira
100 ml ulja
1 prašak za pecivo soli po ukusu

               PRIPREMA:

Umutiti jaja, pa dodati mleko ili mineralnu vodu i jogurt. Dodati i sve ostale sastojke i dobro sjediniti u redju smesu.

Od kora ostaviti 3 sa strane, a ostale iscepkati i postepeno dodavati smesi uz mešanje. Moraju dobro upiti smesu od sira.

Četvrtasti pleh obložiti pek papirom i složiti 2 kore po dnu i malo ih poprskati uljem. Uliti smesu i ravnomerno je rasporediti.

Odgore staviti onu preostalu koru i lepo je "ušuškati" da ne bi ništa procurelo sa strane.

Pitu peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni oko 40 minuta.

Prohladiti je i iseći na željenu veličinu. Poslužiti uz kiselo- mlečni napitak.


* U smesu uvek stavljam mineralnu gaziranu vodu jer pita bude rastresitija, a i onako je dosta mlečnih proizvoda u njoj. Vi, po svom izboru i trenutnom stanju u frižideru, odlučite šta ćete staviti.

8 коментара:

  1. Ovo sam radilaq i mogu samo preporučiti jer je zbilja odlično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ja je baš volim jer mi je najbrža pita :)

      Избриши
  2. Ovako je moja svekrva pravila pite i uvek su bile odlične! Čak je iscepkane kore ostavljala da se osuše, čuvala ih u platnenoj kesi i po potrebi koristila. Odličan recept! ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu i da se suše. Ponekad mi ostanu kore i ja ih osušim i napravim kao poparu s mlekom :)

      Избриши
  3. Bolja od bureka, svidja mi se kad je tako fino "ususkana".:))))

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično i brzo! Ja obično zgužvam kore u smjesu, ali ovaj je postupak puuuno bolji!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ovde je većina kora u smesi, ali imaju podlogu i gornju koricu kompaktnu. Nekako mi je ovaj način, a pravim i onu drugu verziju, bolji jer se lepo ispeče i bude hrskava pita s nadevom :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...