субота, 30. јануар 2016.

ZAPEČENE PALAČINKE

Nekada poželimo palačinke u slanoj varijanti kao doručak ili posluženje za goste. Varijante punjenja su mnogobrojne, a ja sam ovog puta napravila od onoga što se našlo u frižideru.


POTREBNO:

za palačinke:

2 jajeta
200 g mekog brašna
malo soli
2-3 kašike ulja
300 ml mleka ili mešavine mleka i kisele vode

Nadev:

150 g sitnog sira
200 g suvog vrata u listovima
200 ml kisele pavlake
1 jaje
malo susama i hlebnih mrvica

PRIPREMA:

Sve sastojke za palačinke umutiti u smesu bez grudvica. Ako vam je gusta smesa, dodajte još malo kisele vode da se dobije gustina testa za palačinke.
Ostaviti smesu 30 minuta i nakon toga ispržiti palačinke.
Tiganj dobro zagrejati i pržiti palačinke na jačoj temperaturi oko 1 minut ss svake strane.

Vatrostalnu posudu podmazati uljem, posuti malo susama i mrvica po dnu.

Svaku palačinku tanko premazati sitnim sirom, staviti list suvog vrata i saviti u rolnicu.
Složiti palačinke u jednom redu.

Umutiti kiselu pavlaku s jajetom i time premazati napunjene palačinke.
Posuti po vrhu malo susama i mrvica.

Palačinke ispeći u rerni na 200 stepeni da blago porumene.

Služiti ih još tople. Mada su i hladne dobre.



4 коментара:

  1. Jao i ja navalila na palačinke. Taman sam mislila prošlo me kad se pojaviše ove tvoje.Mnogo dobro izgledaju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Retko ih pravim, ali sam isprobavala novi Delimano tiganje. Ovo je najbrže što se može spremiti :)

      Избриши
  2. Već jako dugo nisam radila palačinke, bilo kakve. Djeca nisu tu, a nama ne trebaju.:)) prije sam i ja znala raditi slane i zapečene, svi ih vole i uvijek su pun pogodak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ih ne pravim otkad ćerka nije tu. Ovog puta sam isprobala novi tiganj, a kako slatke slabo jedemo, odlučila sam se za slanu varijantu.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...