петак, 05. фебруар 2016.

INTERVJU NA PORTALU RECEPTI&KUVAR

Sem što pišem blog i objavljujem recepte na raznim portalima, od pošle godine sam krenula da na portalu RECEPTI&KUVAR objavljujem recepte i pišem povremeno savete koji mogu pomoći mladim osobama da lakše savladaju kulinarske tehnike.

Nedavno sam učestvovala na godišnjem izboru recepta godine.



Na ovom izboru dobila sam nagradu za najonstruktivniji komentar na portalu u 2015. godini.


Nakon toga sam dobila ponudu za intervju o svom dosadašnjem iskustvu u blogovanju. Rado sam se odazvala pozivu i odgovorila na postavljena pitanja. Nadam se da ćete i kroz njega još bolje upoznati moju malenkost i nastaviti da me i dalje čitate i komentarišete.

HVALA SVIMA NA PAŽNJI KOJU POSVEĆUJETE ČITANJU KUHINJSKIH ČAROLIJA :)

4 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...