субота, 20. фебруар 2016.

PILEĆA KAPAMA SA SPANAĆEM

Uglavnom pravim jagnjeću kapamu, ali u nedostatku jagnjetine dobro je poslužila i piletina. Ovo je laganija varijanta, bez puno luka, i meni se svidela više od klasične kapame.



           POTREBNO:

    300 g pilećeg belog mesa
    1 glavica crnog luka
    2 čena belog luka
    1 šargarepa
    1 kašika brašna
    malo ulja
    300 g spanaća
    po ukusu mešavina biljnog začina
    po potrebi vode

           PRIPREMA:

 Na ulju propržiti sitno iseckan beli i crni luk i šargarepu. Meso iseći na kocke te ga uvaljati u brašno i spuštati na prodinstano povrće. Kratko ga zapeći sa svih strana, naliti vodom da ogrezne i u poklopljenoj posudi dinstati oko 30 minuta.

Spanać dobro oprati i iseckati na krupnije. Spustiti ga u posudu s mesom, začiniti po ukusu, poklopiti i dinstati još 15 minuta u poklopljenoj posudi. Obično ne bi trebalo dodavati vodu jer će spanać ispustiti svoju tečnost i jelo će biti dobre gustine. Ukoliko nema dovoljno tečnosti, vidite da vam se meso lepi za dno posude, dodati tek malo vode i sve ostaviti da dobro ukrčka.

Toplo jelo poslužiti uz kiselo mleko.

Ako volite pikantniji ukus kapame, dodajte jednu vezu mladog luka i 1 kašičicu aleve paprike.


4 коментара:

  1. Nisam nikada pravila kapamu, ali izgleda vrlo ukusno.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se svidja kombinacija mesa i spanaća, a ova s piletinom me je baš iznenadila koliko je dobra.

      Избриши
  2. Niti jedna varijanta nije ono što volim, možda s teletinom? Čak mi se čini da sam kod prijateljice u Sarajevu jela s teletinom nešto ovako slično i bilo je odlično. Svi ostali sastojci su mi za +5!:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može i teletina. Svako mladje meso je odlično za kapamu :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...