среда, 29. јун 2016.

STUDENTSKA PILETINA S KROMPIRIĆIMA

Odavno sam ovo jelo zapazila na Coolinarici i čekala  trenutak da ga isprobam. Kad žurite, ili pravite odmor od komplikovanih ručkova, imate malo mesa i neki krompir- ovo jelo vam preporučujem da obavezno probate. Za 30 minuta na stolu ćete imati ukusan ručak, uz neku sezonsku salatu, biće dovoljno za 2 starije osobe.


         SASTOJCI:

    300 piletine bez koske ( belo meso ili otkošteni karabatak )
    3-4 srednja krompira
    3 kašike ulja po izboru
    po ukusu: so, mešavina biljnog začina, slatka začinska paprika, timijan

        PRIPREMA:

 Meso iseći na kocke i začiniti mešavinom biljnog začina.

 Zagrejati ulje u tiganju, staviti piletinu i na jakoj vatri je prepržiti sa svih strana da se lepo zarumeni.

Krompir oljuštiti, iseći u kocke i malo posoliti, te ga staviti preko mesa.  Poklopiti i na srednjoj temperaturi, od 6 podeoka ja sam pržila na 3, i povremeno sve promešati varjačom pazeći da se krompir ne raskuva.

Kad je krompir mekan, doterati ukus po potrebi, staviti malo začinske paprike i timjana i sve promešati da se paprika rasporedi po krompiru i mesu i da im lepu boju.

Još toplo poslužiti uz sezonsku salatu.

* Ne znam zašto mi je krompir bio toliko ukusan, stavila sam ulje od koštica groždja, a meso sam malo posula kari začinom. Kombinujte začine po želji i uživajte u brzom i ukusnom ručku.


1 коментар:

  1. Sve što se lako i brzo priprema jako je dobro, pa tako sigurno i ovo. Kako piletinu ne jedem ni pod razno, ostati će samo na gledanju iz daleka.:))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...