понедељак, 11. јул 2016.

RUPIČASTA PITA SA SIROM

Još jedan način spremanja pite. Motanje kora im daje vazdušast izgled i svakako je vredi probati.



    SASTOJCI:

   400 g kora za pitu
   450 g sira ( sitan sir, feta i sl.)
   2 jajeta
   malo soli
   po potrebi ulja
  3 kašike kisele pavlake


     PRIPREMA:

U posudi izgnječiti sir, ako nije slan malo ga posoliti, dodati jaja i sve dobro sjediniti. Kod mene je bio mladi sir i smesa je bila gusta, kao takva bi se teško razmazivala po korama, te sam je ja malo razredila dodatkom kisele vode. Dobila sam lepu smesu koja se lako razmazuje. Sve ovo zavisi od vrste sira, pa vi sami odlučite šta vam je potrebno.

Uzeti jednu koru, poprskati je jednom kašikom ulja, preklopiti na pola i na jednom kraju naneti 1 kašiku fila i razmazati ga.

Smotati koru, ne pritiskajući je, pa je smotati u puža. Ne smete je sabijati i pritiskati da bi sir i jaja tokom pečenja imali prostora da se "šire".

Tako pripremljene kore slagati u podmazan pleh, pazite da ih ne sabijate i da imaju dovoljno prostora da se lepo  "šire" tokom pečenja. Ako imate veći pleh to je bolje, možete pitice malo rukama raširiti da imaju prostora.

Od fila bi trebalo da vam ostane 1-2 kašike, dodati kiselu pavlaku i malo ulja, te sve lepo sjediniti. Ovim premazati pitu po površini i peći je 40 minuta u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.

Pitu malo prohladitzi i poslužiti uz neki kiselo-mlečni napitak.






4 коментара:

  1. Ja sam nedavno prvi puta probala umotati štrudlu kak je mi zovemo. I zadovoljni smo, moj mm koji voli gnjecavo je pojeo sredinu a ja sam pojel hrskavi vanjski dio. Tako da su svi bili zadovoljni.
    Super izgleda ova tvoj apita.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je već zabilježeno od Gage i sigurno ću raditi. Odlično!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...