понедељак, 24. октобар 2016.

GOSTOVANJE U TV EMISIJI JA TO TAKO

Prethodne nedelje imala sam priliku da kuvam u TV emisiji JA TO TAKO. Ako niste nikada gledali emisiju, kuvaju dva kuvara jelo po želji gosta i na kraju neko pobedi. Ovog puta gost je bila ANABELA, njeno omiljeno jelo su lazanje.


U takmičenju je učestvovao i profesionalni kuvar koji se spremao lazanje na tradicionalni način, a ja sam spremala "laganiju" varijantu bez mesa, ovog puta sa spanaćem i šampinjonima.

Kako mi je ovo prvo takmičenje pred TV kamrama, a mnogo nedostataka ima kuvanje u studiu, zadovoljna sam kako sam sve planirano uspela da postignem u zadatom vremenu.

Na kraju, stiglo je i priznanje od gošće i moja prva pobeda ovakvog tipa. Nisam takmičarski nastrojena, ali želela sam da pokušam i odgovorim ovom izazovu.

Pogledajte kako je to izgledalo.

2 коментара:

  1. Čestitam! Znam da ti nije bilo lako jer uvijek postoji trema pred kamerama. Divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nije toliko trema koliko nerviranje zbog uslova i vremenskog ograničenja.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...