уторак, 18. октобар 2016.

LAZANJE SA SPANAĆEM I ŠAMPINJONIMA

Jedna laganija varijanta lazanja koja nam se baš svidja i povremeno ih pravim. Bilo mi je čudno da recept nemam na blogu, na Coolinarici je već odavno postavljen. Sada ispravljam taj propust.


       SASTOJCI:

500 g kora za lazanje koje se ne kuvaju
300 g šampinjona
300 g očišćenog spanaća
3 kašike maslinovog ulja
2 kašike brašna
300 ml mleka
100 ml kisele pavlake
po ukusu so i biber
2 čena belog luka
malo majčine dušice
100 g Gaude

     PRIPREMA:

Spanać oprati i nakratko obariti u vreloj vodi. Dovoljno je samo nekoliko minuta od trenutka ključanja da bi zadržao lepu boju.Obaren spanać ocediti i sitno iseckati.

U drugoj posudi na malo vrelog ulja izdinstati sitno iseckane šampinjone, dodati beli luk, brašno i lagano dolivati mleko da se napravi bešamel odredjene gustine. Skolniti sa vatre i umešati kiselu pavlaku. Začiniti po ukusu solju i biberom i dodati majčinu dušicu.

U dublju vatrostalnu posudu po dnu staviti malo bešamela, prekriti korama za lazanje, pa opet sipati malo sosa. Preko sosa staviti trećinu spanaća, malo posoliti i ponoviti postupak dok 
se ne utroše kore, sos i spanać. 

Preko poslednje kore sipati preostali sos, narendati Gaudu i staviti u zagrejanu rernu da se peče 
na 200 stepeni oko 30 minuta.


Peći lazanje do zlatno- žute boje. Malo prohladiti i servirati posutu rendanim parmezanom.

.* Pre pečenja zasecite po površini lazanje na željenu veličinu kocki za služenje. Tako ćete ih lakše iseći kad bude pečeno.






6 коментара:

  1. lazanje, koje god vrste, uvijek su dobro došle. Ja sam ti po tom pitanju kao Garfield.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan recept. I ja jako volim lazanje svih vrsta.

    ОдговориИзбриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Ranije sam češće pravila lazanje zbog ćerke, a sada tek u pojedinim prilikama. Ove su mi favorit jer nema mesa a ipak su ukusne :)

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se ova light verzija, mislim da cu isprobati prvom zgodnom prilikom.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I nama se puno svidja. Nadam se da ćeš biti zadovoljna.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...