четвртак, 10. новембар 2016.

Ja na Bloger Festu 2017.

Sasvim slučajno sam pronašla ovaj poziv i odlučila da se prijavim. Drago mi je da na okupu vidim sve blogere s prostora Balkana, a svakog dana ih je sve više i ne mogu sve zapratiti i pročitati.

Zovem se Javorka, živim u Lazarevcu i na blogu objavljujem recepte za slana i slatka peciva, tradicionalna jela i poslastice Vojvodine, recepte drugih kuhinja i sve ono što volim da spremam u svom domu. Želja mi je da kuhinju približim onima koji tek počinju da kuvaju, ali i onima starijima koji vole da isprobavaju recepte.

Kuhinjske čarolije pišem već 7 godina, akcenat stavljam na tradicionalna jela našeg prostora jer želim da ih sačuvam od zaborava i zainteresujem čitaoce da isprobaju jela naših baka. Svaki put kad pišem recept tradicionalne kuhinje prisećam se kada sam i gde prvi put probala to jelo ili kolač. Volim slatka i slana peciva, jela s piletinom i povrćem, i poslastice koje mirišu na vanilu, cimet i rum.





 

Slana peciva mesim često, isprobavam razne recepte, ali se nekako uvek vraćam KUPUS KIFLAMA. Mnogi me po njima prepoznaju. Svi koji su ih probali kažu da su im omiljene, i slobodno mogu reći da su one moj zaštitni znak :)


Nešto slično kupus kiflama su VENČIĆI.

 

Pored postova o hrani, često pišem putopise nakon putovanja s osvrtom na hranu zemlje u kojoj sam bila. Uvek mi je foto aparat pri ruci i trudim se da zabeležim svaki trenutak i da slikama i rečima ponudim interesantnu priču.







 


Blog je postao djak prvak i sada idemo dalje.



2 коментара:

  1. Bravo mila, nije to mala stvar 7 godina. Samo napred u nove pobede :) A recept za kupus kifle...pa ne čudi me da ti je zaštitni znak.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...