недеља, 06. новембар 2016.

PEKARSKE KIFLE

Još jedne kifle koje sam isprobala po receptu s Coolinarike :) Malo drugačiji način spremanja, premazivanje istopljenim maslacom, ja sam ih punila sirom jer znam da prazne ne bismo pojeli. Vi odlučite kako više volite.


    SASTOJCI:
 šolja od 250 ml

10 šolja mekog brašna
4 kašičice šećera
3 kašičice soli
4 kašičice suvog kvasca
5 šolja tople vode
2 šolje jogurta sobne temperature
2 kašike sirćeta

Premaz:

200 g otopljenog maslaca
4 kašike vode
so

     PRIPREMA:

Od navedenih sastojaka zamesiti mekano testo koje se ne lepi za ruke. Preći preko testa nauljenom rukom, prekriti ga prianjajućom folijom i ostaviti na toplom mestu oko 1 sat da nadodje.

Nakon tog vremena testo podeliti u 6 loptica i svaku rastanjiti u krug i iseći na 8 trouglova. Tako isečeno testo premazivati rastopljenim maslacem, saviti u kifle i redjati u pleh obložen pek papirom.
Izmedju kifli ostaviti dovoljno prostora da mogu da rastu.

Ostaviti pripremljene kifle još 30 na toplom, zagrejati rernu na 220 stepeni, premazati svaku kiflu vodom i posuti solju po želji.

Kifle peći u zagrejanoj rerni na 220 stepeni dok se blago ne zarumene.

* Pravila sam pola mere, ali sam delila na 6 loptica i na 8 trouglova da bih imala manje kifle. Možda sam tu pogrešila, a i struja mi je bila slaba, tako da su na kraju kifle bile prilično hrskave korice što ne bi trebalo da bude.
Nadevala sam ih sirom jer ne volimo prazne kifle.

2 коментара:

  1. Kada se pojavio recept za pekarske kifle, bio je s mlekom umesto jogurta i nije premazivan. I zaista su kifle bile kao pekarske, velike, da se od njih prave i sendviči.
    Ovo je nešto inovirana verzija koju ću svakako probati, ali to više nisu - pekarske kifle. Ja bih ih nazvala po tvom imenu i tako i idu u folder za probati, a ti nemoj da se ljutiš ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Već sam napisala da sam napravila grešku što sam mesila pola mere a delila na isto delova. Ipak bi trebalo da su veće, da liče na pekarske kao u originalnom receptu. Imam i ja te pekarske s mlekom i uljem, a imam i one koje se prekriju sa listićima margarina i sve su prazne, bez fila. A prave pekarske kifle još uvek imam na spisku za probu. Mada, ja najviše volim kifle sa mlekom i svežim kvascem :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...