уторак, 01. новембар 2016.

PRHKE KIFLICE

Nekako najviše volim da mesim kiflice, bilo slatke ili slane, ali one su mi omiljeno pecivo. Kada pravim slatke kiflice biram testo koje je prhko ili s malo kvasca da bi, i nakon stajanja od nekoliko dana, imalo lep ukus i svežinu. Ovog puta su to jednostavne kiflice koje se brzo i lako prave. Spremala sam ih za Sajam Media 2016. i svi koji su ih probali bili su zadovoljni.


         SASTOJCI:
  Testo:

250 g margarina ili maslaca
200 g kisele pavlake
na vrh noža soli
2 kašike prah šećera
sok od pola limuna
400 g mekog brašna
  Fil:

mleveni orasi, čokoladni krem ili džem

      PRIPREMA:

Od sastojaka za testo umesiti meko prhko testo. Prekriti ga prianjajućom folijom i ostaviti ga bar 1 sat u frižideru. Možete ga ostaviti i preko noći.

Testo podeliti na 6-8 loptica, kod mene je 8 jer volimo male kifle, a i lepše su kad se pojedu u 2-3 zalogaja.

Na pobrašnjenoj podlozi svaku lopticu rastanjiti u krug, iseći na 8 trouglova, filovati po želji i zarolati kiflice.

Pripremljene kiflice redjati u pleh obložen pek papirom i peći ih u zagrejanoj rerni na 180 stepeni do svetlo- žute boje. Pazite da vam kiflice ne budu reš. Neka budu svetle jer će tako duže ostati mekane.

Prohladiti kiflice i uvaljati ih u prah šećer zamirisan rum vanilin šećerom.

* Ove kiflice su još bolje što duže stoje.

2 коментара:

  1. Nikada ne mijesim nikakve kiflice, radim samo vanilin. Već sam mislila da su i ove one kojima treba nekoliko sati da se dignu, kad tamo stoje preko noći u frižideru! E, te su za moju kuću, pa ih bilježim jer znam da ću ih raditi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od ovog testa mogu se praviti i prhke štrudlice. Ja ih volim baš zato što nemaju kvasac i dugo mogu da stoje.

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...