уторак, 20. децембар 2016.

KIFLICE S KESTENOM

Nedavno sam na jednom madjarskom kulinarskom sajtu pronašla recept za ove kiflice. Kod njih je punjenje od kesten pirea, ali ja sam koristila džem od kestena koji odavno čeka da se proba. Ukus kestena se oseća, a prhke kiflice uvek mogu biti dobar izbor za praznične sitne kolače. Što duže stoje one su sve bolje i ukusnije.



TESTO:

250 g mekog brašna
250 g oštrog brašna
250 g margarina ili maslaca
3 kašike kisele pavlake
100 g šećera
prstohvat soli
2 žumanceta

Nadev:
kesten pire ili džem od kestena
i još prah šećer s vanilin šećerom za valjanje kiflica

PRIPREMA:

Od svih sastojaka zamesiti testo. Prekriti ga prianjajućom folijom i ostaviti u frižideru 30 minuta.

Nakon tog vremena možete testo podeliti na 4 loptice i od svake razviti krug koji sečete u 8 trouglova, nadevate i savijate kiflice.
A možete i otkidati loptice, na pobrašnjenom dlanu ih stanjiti, nadevati i oblikovati kiflicu.

U pleh obložen pek papirom redjati kiflice i peći ih u rerni zagrejanoj na 200 stepeni  dok blago ne porumene. Kiflice moraju ostati svetle i pazite da ih ne prepečete.

Gotove kiflice uvaljati u prah šećer zamirisan vanilom.
Kiflice držati u limenoj kutiji da bi sačuvale svežinu.


U mešenju ovih kiflica koristila sam brašno NAŠE ZRNO tip 500. Nedavno sam dobila poklon u nagradnoj igri Tvojih 5 minuta i ove kiflice su isprobane od brašna iz poklona.


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...