четвртак, 13. април 2017.

FARBANJE JAJA NA PARI- SREĆNI PRAZNICI!

Kako se bliži Uskrs sve je više novih tehnika farbanja jaja. Ove goine sam isprobala ovu tehniku, i zadovoljna sam rezultatom.


Jaja sam najpre 1 sat držala u posoljenoj hladnoj vodi, uklučila ringlu na 3 od 6 podeoka i sačekala da provri voda. Od tog trenutka kuvala sam ih 5 minuta i odmah prebacila u hladnu vodu. Na ovaj način spremanja, jaja neće  popucati tokom kuvanja, a lakše će se i ljuštiti. Nako 30-tak minuta, možete 2-3 puta promeniti vodu da uvek bude hladna, jaja izvaditi iz vode i ostaviti ih da se dobro ohlade i osuše.

Posle toga sve raditi kao u datom videu. Koristila sam ruske prehrambene boje za jaja koje su baš jake, to nisam znala na početku, pa sam stavila sav sadržaj iz kesice i dobila baš jako šarena jaja. Žao mi je što nisam kupila žutu boju, bila bi baš dobra kombinacija. Na 10 jaja stavila sam po kesicu, crvene, narandžaste, zelene i ljubičaste boje.


Ruke zaštitite rukavicama jer boja prianja za kožu, ali se može i oprati nekim jačim deterdžentom za sudove ili veš.

Svima koji me prate želim srećne uskršnje praznike da ih provedete u sreći i veselju sa svojim najdražima.

                     HRISTOS VASKRSE!



1 коментар:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...