четвртак, 17. август 2017.

COBBLER S BRESKVAMA

Danima kupujem breskve i pripremam se da pravim tart, a onda mi odjednom dodje da bih mogla i krambl. I tako dok tražim recept, naidjem na kobler i rešim da je ipak to ono što želim. Brzo pronadjem da sve imam, pa čak i kesicu zaboravljenog instant sladoleda od vanile- i eto meni odmah duplog posla.

Kad je stao kobler da se peče, da širi svoje mirise iz rerne, da onako lepo proviruje sok od bresaka- znala sam da ćše sve biti po mojoj volji.
U strahu da se neće sladoled ohladiti, kažu da se kobler jede topao sa hladnim sladoledom, sve vreeme sam zavirivala u hladnjak. Nov je, prvi put ga koristim za sladoled, ali je položio s ocenom 10 ovaj ispit. Za 60 minuta sladoled je bio onaj pravi.

Sve su mi zvezde danas bile naklonjene, pa ni ova vrućina mi nije smetala, i konačno sam probala nešto novo i drugačije. Ljubav na prvi pogled, a gastronomska saga će se nastaviti i sa drugim voćem :)



POTREBNO.

600 g bresaka
2 kašike žutog šećera
1 kašičica cejlonskog cimeta
1 kašika gustina
po želji malo limunovog soka

Testo:

200 g mekog brašna
prstohvat soli
2 kašike žutog šećera
1 kašičica praška za pecivo
150 g butera
150 ml mleka
i još žutog šećera za posipanje po vrhu

PRIPREMA:

Breskve oprati, oljuštiti e iseći na kriške. Dodati ostale sastojke i sve dobro promešati. Pripremljenu smesu staviti u vaTROSTALNU POSUDU MANJIH DIMENZIJA, ALI DUBLJU.

U posudu stavite brašno, dodajte so i prašak za pecivo i sve dobro promešati. Dodati na listiće iseckani buter, možete rukama sve to sjediniti da dobijete mrvice kao za krambl. Sad ide ona razlika ta dva kolača. Za kobler se dodaje mleko i masa se umesi tako da bude skoro lepljiva, ali kompaktna.
Preko bresaka običnom kšikom ili kašikom za sladoled stavljati gomilice testa, ne treba ga poravnavati, Svaku gomilicu testa posipamo žutim šećerom koji će tokom pečenja dati lepu karamelizovanu pokoricu.



U rerni zagrejanoj na 180 stepeni pecite kobler od 30-40 minuta. Nakon 20 minuta ga možete prekriti alu folijom po vrhu da ne bi pregoreo.
Tokom pečenja videćete sok koji lepo ključa i izbija sa strane testa. Nakon pečenja posudu izvadtiti odmaiz rerne i ostaviti kobler 30 minuta da se prohladi.



Servirati ga uz kuglu sladoleda od vanile i uživajte :)



* Recept sam pronašla ovde.

Testo je mekano i vazdušasto, a po vrhu blago hrskavo. Slično je kao za krambl, ali je ipak zbog mleka kompaktnije. Možete ga praviti i od kombinaceje voća. Uvek se služi još topao uz sladoled od vanile. Posebno je popularan u Americi i Velikoj Britaniji.










1 коментар:

  1. Kobleri su prava stvar kada je vože u pitanju. Kad je u sezoni kao ovaj tvoj sa breskvama, prelepo!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...