среда, 06. септембар 2017.

LAGANI KOLAČ OD JOGURTA

Gledam danas jabuke koje stoje već danima, sve nešto jedemo drugo voće a one propadaju. Nekoliko puta sam kretala da napravim kolač s jabukama i u zadnji čas odustajala. A onda mi je na FB iskočio ovaj brzi i lagani kolač i eto prilike da bar malo smanjim onu količinu jabuka koje tako čame u iščekivanju da ih neko pojede.

Malo sam u jabuke dodala cimet i vanilin šećer, tek da kuća zamiriše, a i svi volimo cimet u kolačima s jabukama :)
Preporučujem vam ovaj brz, jednostavan i ukusan kolač koji će sve oduševiti. testo je kao pena, a jabuke i cimet su posebna priča koju treba doživeti :)


        POTREBNO:

2 jajeta 1 čaša jogurta
1/2 čaše ulja
100 g šećera
4 manje jabuke
1 prašak za pecivo
2 čaše mekog brašna
i još
1/2 kesice cimeta
1 kesica vanilin šećera
2-3 kašike šećera

        PRIPREMA:

Umutiti jaja sa šećerom, ja sam to ručno mutila, dodati postepeno ulje i jogurt i sve dobro sjediniti. Na kraju dodati brašno pomešano s praškom za pecivo.

U pleh veličine 30x20 cm staviti pek papir, izručiti umućenu smesu i po vrhu rasporediti narendane jabuke koje ste pomešali s vanilin šećerom i cimetom.

Testo peći u rerni zagrejanoj na 175 stepeni oko 20 minuta, izvaditi iz rerne i po jabukama posuti 2-3 kašike kristal šećera. Ja sam stavila 2 kašike i nama je taman dovoljno slatko. Ko voli više slatko, neka stavi 3 kašike.

Vratiti pleh u rernu i peći kolač još 10 minuta na istoj temperaturi. Ja sam pri kraju okrenula gornji grejač da se jabuke malo zapeku i onaj šećer istopi.

Izvaditi pleh iz rerne, a kolač odmah sa papirom izvaditi na dasku da se hladi.
Moram priznati da je mene još tako topao mamio da ga secnem i probam, a i uslikam.
Kolač je jednostavan, od sastojaka koje ćete brzo pronaći i vredi ga probati.


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...