понедељак, 22. март 2010.

Snikers

Ponekad pozelimo nesto slatko, ali nemamo sve potrebne sastojke u kuci...
Ovog puta smo imali ostatke raznog keksa i setila se ovog brzog,
jednostavnog i ukusnog kolaca..Recept sam dobila od komsinice
Sladje...:)))

Potrebno:

18 kasika secera
18 kasika vode ili mleka
250 g margarina
400 g mlevenog keksa
200 g pecenog mlevenog neslanog kikirikija
200 g lomljenog keksa

Glazura:
150 g cokolade

Priprema:

U serpu staviti secer i vodu ili mleko,
staviti na ringlu i pustiti da
malo prokuva i otopi se secer.
Dodati margarin i uz mesanje oto-
piti ga na ringli.

Skloniti serpu sa ringle, dodati
ostale sastojke i sve dobro promesati
da se sjedini.

Pleh podmazati uljem, izliti smesu
i dobro utapkati da bude kompaktna i
ravna masa.

Ostaviti kolac da se prohladi i preliti
ga glazurom od 150 g otopljene cokolade.

Kolac praviti jedan dan ranije, dobro ga
prohladiti i seci po zelji..:)))

7 коментара:

  1. Dobro si se dosjetila:))) Jednostavno i ukusno!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo preukusno jer sam pravila jedan sličan bez kikirikija i garantujem da je ukusno.

    ОдговориИзбриши
  3. Izgledaju odlično ovi tvoji slatkiši!

    ОдговориИзбриши
  4. Jesu ukusni i dobro prijaju uz kafu...Hvala :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Pravila sam ih i ja neki dan, našla recept u nekim novinama. Još uvek nisam objavila taj post. I malkice nam se i razlikuju recepti. Ali je to-to, i super je, meni se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  6. :))) Ima slicnih recepata i ovaj je jedan od tih..:)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...