среда, 08. септембар 2010.

Brzo lisnato testo

Uvek kad pravim klasicno, ili kupim gotovo lisnato testo, imam problem masnoce…
Nekako mi ne prija toliko masnoce u testui zato sam napravila kombinaciju po meri :)))

Testo :
100 g margarina za testo
200 ml kisele pavlake
1 kasicica soli
1/2 kesicpraska za pecivo
300g brasna



Priprema:
Od svih sastojaka zamesiti mekano,nelepljivo testo.



Testo staviti u alu- foliju i ostaviti 2 sata u frizideru.
Na pobrasnjenoj podlozi rastanjiti testo, seci oblike po zelji:


trakice za rol virsle, trouglove zakiflice ili sta vi zelite…



Premazati pecivo jajetom i peci u rerni zagrejanoj na


250 stepeni do rumene boje :))


Posluživanje :
Testo nije masno, lepo se razvlaci i bas je ukusno :))


Mozete ga koristi za sve sto zelite: slatko ili slano, razne


pite i dr...

13 коментара:

  1. Odličan recept! Dopada mi se ova kisela pavlaka u testu! Zabeleženo!

    ОдговориИзбриши
  2. i meni se čini nekako premasno klasično lisnato, zato ću isprobati ovaj tvoj način da vidim razliku

    ОдговориИзбриши
  3. Nama se svidelo i nadam se da cete biti zadovoljni :))

    ОдговориИзбриши
  4. Zeza li me Blogger, zeza, pa evo ponovno komentar: sviđa mi se ovo, probati ću iako kupovno lisnato, barem ovdje, više da i nije masno (proizvođači isto štede). Odlično ti izgleda.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala svima...Kod nas ima raznog lisnatog testa i uvek budem iznenadjena losim rezultatom nakon pecenja..Jedino ga koristim za saum rolne :))

    ОдговориИзбриши
  6. baš ću probati bar zbog jednostavnog načina izrade.

    ОдговориИзбриши
  7. Margarin se utrljava u brasno, ne muti se mikserom :)) Ja sam sve radila rucno tako da se margarin pod rukom razmeksava i mesi s brasnom :))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...