четвртак, 11. новембар 2010.

Masnice sa sirom i sunkom


Kad se moji ukucani zale da ih

odavno nisam iznenadila novim

pecivom, ja se onda ozbiljno

zamislim :))

Mesim im cesto, malo su se razmazili,

pa stalno traze novo i novo…

Danas su na redu bile ove divne,

neodoljive masnice iz casopisa

DOBRA HRANA :))

Cekam njihovu ocenu, ja vec sada znam sta

ce reci, a vi ??

Morate ih probati, jer su neodoljive, mirisne

i tope se u ustima :)))


Sastojci za 6 osoba
Testo :
500 g mekog brasna tip "400"
250 ml mleka
20 g svezeg kvasca
1 kasicica secera
1 kasicica soli
1 jaje
100 g margarina


Nadev :
150 g sunke u crevu
150 g gaude
po zelji origano
150 g margarina


Premaz :
1 jaje
po zelji susam



Priprema :
U manjoj posudi sjediniti mlako mleko,

secer , izmrvljen kvasac i 1 kasiku brasna.

Sacekati na toplom da nadodje.


Posebno sjediniti polovinu brasna,so, jaje,

margarin i dodati nadosao kvasac.

Postepeno dodavati preostalo brasno i

umesiti glatko testo koje se nelepi za ruke.
Testo ostaviti na toplom da se udvostruci.


Pripremiti nadev:


Penasto umutiti margarin.Gaudu izrendati a

sunku sitno iseckati i sjediniti sa origanom.


Nadoslo testo rastanjitina 0,5 cm debljine.

Testo premazati umucenim margarinom i posuti

mesavinom sunke, gaude i origana.


Jednu trecinu testa preklopitika sredini, a potom i

drugu trecinu da se dobije manji pravougaonik.
Oklagijom blago preci preko testa.


Kuhinjskim tockicem seci testo na manje pravougaonike,

a zatim prorezati po sredini.

Jedan kraj testa provuci odozdo ka prorezu, a drugi

kraj testa odozgo provucii oblikovati masnicu.

Na isti nacin uraditi sa svim testom.


U pleh oblozen pek papirom poslagati masnice.

Premazati ih jajetom i posuti susamom po zelji.


Peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni dok ne porumene.


Posluživanje:
Pecivo je kao iz pekare i obradujte svoje najdraze :))
Isprobano :

18 коментара:

  1. Kako izgledaju primamljivo, mogu im osetiti i miris...

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je super, samo me zanima da li ovaj margarin koji se dodaje u testo treba da je hladan i sečen na listiće ili sobne temperature?

    ОдговориИзбриши
  3. Blago tvojim ukucanima, ove masnice jednostavno kazu "Probajte nas!"...recept mi se jako svidja, tako da cu zabeleziti za probu...i samo da znas da sam se vec posluzila jednom masnicom sa slike!;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Margarin je sobne temperature, iseckan na listice i pod rukom, dok se mesi testo, se omeksava i sjedinjuje :))
    Samo se posluzite :))

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicne su ,sinoc sam ih pravila..!!!!:)<3
    ne znam kako da stavim sliku ovdje ???:/

    ОдговориИзбриши
  6. Ruzo, ne znam ni ja :( Postavi link, ako si stavila na svom blogu :) Ili mi posalji sliku ..POzzz

    ОдговориИзбриши
  7. Jako fino izgledaju. Meni su neodoljiva ovako fina i rumena peciva.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala...Peciva su nam omiljena, a ova su posebno ukusna :))

    ОдговориИзбриши
  9. prelijepa su mi sva tvoja peciva.pravi si majstor.
    odličan i ovaj recept. ;-)))))))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...