уторак, 16. новембар 2010.

Nagrada:)





Sanela s bloga






mi je dodelila nagradu «Me encanta tu blog»,

a to na spanskom znači «Sviđa mi se tvoj blog»:)

Hvala Sanela!


Uz nagradu ide i uslov, treba odgovoriti na

postavljena pitanja :)


Pitanja su sledeca:


1. Zašto si stvorila blog?


2. Koju vrstu blogova čitaš?


3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?


4. A odeće?


5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?


6. Koju boju najviše voliš?


7. Tvoj parfem?


8. Koji film najviše voliš ?


9. Koje države želiš posetiti i zašto?


Nagrade dodeljujem sledecim

blogovima :




















Dobitnici trebaju preuzeti ovu fotografiju i

staviti je na svoj blog .

Zatim trebate napisati post u kojem ćete odgovoriti

na navedena pitanja i onda dodeliti nagradu

blogovima koji se vama sviđaju

(obavestite dobitnike putem komentara na njihovim

blogovima kako bi mogli preuzeti nagradu).



A sada moji odgovori :)



1. Blog sam otvorila, nakon duzeg razmisljanja,

da bih mogla predstaviti svoje recepte i

slike hrane koju spremam svojim ukucanima...

Zelela sam da sacuvam od zaborava meni omiljenu

kuhinju, vojvodjansku, na kojoj sam odrasla i koju

nosim u srcu...

Svoje novije, svakog dana ih pronalazim u casopisima,

isprobane i odomacene recepte zelim imati tu na

jednom mestu..

Volim i ova nasa druzenja i caskanja, isprobavanja

recepata prijateljica blogerki, a kako se tek radujem

vasim komentarima i nagradama ?!



2 Citam blogove svojih prijateljica, uglavnom su to

kuhinjski ali ima i onih kreativnih :))



3.Imam, ali to nije tako vazno a i bila bi reklama :(

Vazno je da sam im verna i nikada me nije

razocarao nijedan njihov proizvod :)



4.Odeca?? To je bas tesko pitanje ??

Da li se uvek treba uputiti u prodavnicu

omiljenog brenda??

Ja volim da pogledam sve, a biram prema

potrebi, ali i prema novcaniku :))



5. Ne sminkam se puno, pa ce odgovor biti:

sjaj za usne :)



6.Volim tople boje, a cesce biram hladne??

Ne znam zasto je to tako ??

Volim maslinastu, narandzastu, zutu ....



7. Uvek Shanel 5 :))



8. Film???

MOSTOVI OKRUGA MEDISON

PORUKA U BOCI

JESEN U NJUJORKU

DOK SI TI SPAVAO



9. Ovo je moja tiha patnja..

Volela bih da posetim puno drzava, a valjda

cu nesto i stici...

Pre svega: da prokrstarim Italijom, Francuskom,

Spanijom, Grckom, Turskom, Velikom Britanijom,

Austrijom, Ceskom, Madjarskom i Rusijom :))


Volela bih da vidim i Brazil, Meksiko, Argentinu i

naravno USA :))


Bilo je dosta od mene :))

9 коментара:

  1. Draga moja, hvala puno na nagradici... eh, sad si mi zadala zadatak, jos nisam stigla da podelim ni nagrade od proslog puta, a ova je bas simpaticna i izmamljuje osmeh...moracu nesto da smislim, pa cu objaviti sve zajedno!;)))
    p.s.svidja mi se tvoj izbor filmova...;))

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ovo bio zadatak koji sam sa zadovoljstvom uradila :))
    Ovo su filmovi koji su ostavili trag u mom secanju :))

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Jaco na nagradi :) i stvarno treba da je zaslužiš odgovarajući na ovih 9 pitanja. Interesantno i drugačije, a i to je jedan od načina da se upoznamo bolje

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti Jaco na divnoj nagradi,bas je super.Potrudicu se da uspjem odg.sve!!:-))
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  5. hvala Jaco na nagradi preuzela i nadam se da ću stići da odgovorim danas , ljubim te

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno na nagradici! Jako si me obradovala, znaš? :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti imenjakinjo na lepoj nagradi, ulepšala si mi ove jesenje dane :)))

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...