субота, 14. мај 2011.

Gibancice


Ovo je malo podsecanje na detinjstvo, rodni Banat i hrskave gibancice :)
Mere su "od oka", ne moze da ne uspe, a uzivanje je zagarantovano :)

Potrebno :
malo kvasca/ kao orah/
malo secera i soli/ prstohvat/
malo ulja/ 1-2 kasike/
mlake vode i brasna po potrebi

Priprema:
U malo tople vode staviti secer i kvasac, sacekati da se rastvori pa
dodati jos mlake vode, soli, ulja i uz dodavanje brasna zamesiti mekano
testo koje se ne lepi za ruke.

Ostaviti testo na toplom oko 30 minuta da naraste.
Nakon toga podeliti na male lopte, premesiti ih i
ostaviti jos desetak minuta da narastu.

Rastanjiti loptice na zeljenu velicinu, zagrejati ulje i
prziti gibancice sa obe strane da budu rumene.

Ja sam koristila 1 dl vode i imala sam 9 gibancica :)

Sluziti ih slane ili slatke :)
Posted by Picasa

14 коментара:

  1. Ovo mi je jedno od omiljenih testa i da, podseca na detinjstvo. Mi ih zovemo lepinjice, najcesce ih pravimo za veceru.

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, sto ja ovo volim da grickam, mi ih obicno pravimo sa malo sode bikarbone, pa dobiju zlatno zutu boju kao da ima jaja unutra, ali ove tvoje mi se bas svidjaju...praaavim!;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Bas su ti lepe, svetle ispale. Meni budu tamnije, ali verovatno i zato sto radim sa integralnim brasnom. Finooooo! Mislim da svi to vole :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sve sto se zove na gibancice moze kod mene uvek.Bas ukusno izgledaju:)

    ОдговориИзбриши
  5. Nek ih pravim bez kvasca, ali su mi bolje ove s malo kvasca :)
    Zlatno zute su jer pazim na temperaturu i od psenicnog brasna su :)
    Hvala svima :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično izgledaju, baš sam ogladnila

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo su bolje kada izmeseno testo,razvijete,premazete sa malo ulja,uvijete u rolat i isecete na sirinu (posto je sve "od oka") tri prsta.Potom im slepite krajeve,kao bobone npr,da dobijete obgice.Onda ih ostavite da se testo odmori,razvijete i pecete. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod mene se ovako prave i zovu savijacice. Mogu da se ispeku prazne pa tako jedu ili mazu pekmezom ili se na polovinu razvijene savijacice ( nepecene) stavi sira, preklopi i ispece . Mmmm, divno jelo

      Избриши
  8. Kod nas su savijačice slične, premazuju se rastopljenom mašću, pune sirom i prže. Ali, svako ima neki svoj naziv za ove dobre i brze stvari.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...