среда, 11. мај 2011.

KIKIRIKI KOCKE




Jos jedan kolac sa slave...

Ovog puta kocke koje su sto duze

stoje sve lepse :)



Sastojci
kore za rozen tortu/ gotove ili pravljene

Fil:
250 g prah secera
300 g pecenog mlevenog neslanog kikirikija
oko 1 dl sojinog mleka ili vode
250 g margarina

Fondan glazura:
250 g prah secera
1 dl vode
3 kasike ulja
nekoliko kapi kolacarske boje

Priprema:
1
Kore napraviti po receptu ili kupiti gotove kore za posnu rozen tortu.
2
Za fil skuvati secer i mleko, dodati mleveni kikiriki i jos malo prokuvati.

Na kraju dodati margarin i sve dobro sjediniti i odmah toplim filovati kore.
3
Pritisnuti nafilovane kore teskim predmetom i ostaviti da se dobro stegne i prohladi preko noci.
4
Za fondan ukuvati secer i vodu da bude kao sirup, dodati ulje, skloniti sa ringle i mutiti dok se ne dobije bela smesa. Smesa je gusta, nakapati boju po zelji i brzo nozem premazati gornju koru.
Posluživanje:

Nakon 1 dana stajanja mozete ih seci i posluziti.

7 коментара:

  1. Jafi zapazila sam ovaj recept i htela da ga probam.Kupovne kore mi se ne svidjaju,pa sam htela da probam sama da ih napravim.Koja je otprilike velicina pleha,i da li od kolicine koje si navela mogu samo 3 kore kao sto si i napisala?Vidim da ti imas vise korica.Meni ovaj kolac nije bas omiljen,verovatno zbog kora,pa zato zelim sama da ih napravim,mozda mi se onda svidi,i to ovaj sa kikirikijem.:)))Unapred ti hvala:))

    ОдговориИзбриши
  2. Majo, ja od ove mere imam 6 kora na plehu 20x30 cm. Ovo su gotove kore, pa ih zato i ima vise- 10!!!
    Nije ti ni potrebno svih 10 kora za ovu meru fila..Pokusaj tako sa pravljenim korama, a fil pravi sa ovom kolicinom..Nadam se da ce biti dobro :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jafi,punooooo ti hvala na odgovoru.Cim ih probam sa tvojim domacim korama,videces rezultat:))

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne su ti kocke. Moram priznati da i ja sama pravim kore i da ih ne kupujem gotove.Draga Jafi, svrati kod mene, čeka te nagrada!

    ОдговориИзбриши
  5. Kore semo napraviti.Hvala baki sto me je naucila kako.Svaka suza se isplatila
    Ono razvucem testo na stolu , koji sam jedva videla..i onda bum rupa u sredini.I baka lepo kaze ..ponovo;)Divno ovo zigleda..probacemo:)
    Mozda su lepse kad stoje, samo to kod mene u kuci nema sanse :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...