недеља, 14. јул 2013.

POGAČICE S KISELIM MLEKOM

Tražila sam neke brze grickalice od onoga što imam u kući...Izbor je pao na ove brze, jednostavne i ukusne pogačice :)
SASTOJCI :

 250 g mekog brašna tip 400
 60 g butera
 1 čaša kiselog mleka
 1 kašičica soli
 1 kesica praška za pecivo
 i još 1 jaje
 po želji susam, kim

  PRIPREMA :

 1
 Izmešati brašno sa praškom za pecivo, dodati so i buter te umesiti sipkavo testo.

2
Dodati kiselo mleko i zamesiti glatko testo. Ostaviti testo na toplom da miruje oko pola sata, a onda rastanjiti testo na oko 2 cm debljine i modlom ili čašom vaditi pogačice.

3
Pogačice poređati u pleh, premazati umućenim jajetom, posuti susamom ili kimom po želji, i peći u zagrejanoj rerni na 180 C, oko 20 minuta, dok ne porumene.

4
Od ove mere sam dobila 50- tak pogačica vadjenih rakijskom čašom. Brzo nestaju tako da se može mera odmah udvostručiti.

4 коментара:

  1. Kod tebe uvek neke fine grickalice, svidja mi se testo sa kiselim mlekom i verujem da zaista brzo nestanu sa tanjira... mozda ce i sada ovaj tanjiric sa pogacicama nestati!:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Ove su nestale munjevitom brzinom :) Male su, u dva zalogaja se pogrickaju :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jafi, pravila sam ih sa dečicom i stvarno su zarazne. Osim što su ukusne i njih dve su se super zabavljale, a ja sam imala malo mira :)

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da je cela porodica uživala :) Hvala puno :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...