понедељак, 14. април 2014.

KIFLICE S MAJONEZOM

Nikad nisam pomislila da se majonez može stavljati u dizana testa. Uvek mi je majonez bio sastojak koji se podrazumeva u salatama, prvenstveno ruskoj salati, ali vredi probati i nove ukuse i kombinacije.
Ideju sam dobila gledajući na FB slične kiflice, kasnije sam na njih i zaboravila tako da sam recept
sama osmislila. Dobila sam neobično mekano testo, neka vas to ne zbuni jer ono takvo treba da bude, a
krajnji rezultat su mekane delikatesne kiflice neobičnog ukusa :)
U receptu sam koristila POLIMARK DELIKATES MAJONEZ.
TESTO:

500 g mekog brašna tip "400"
20 g svežeg kvasca
1/2 kesice praška za pecivo
250 ml mleka
1 kašičica šećera
100 g POLIMARK DELIKATES MAJONEZA
1 kašičica soli

PREMAZ TESTA:

100 g krem margarina

NADEV:

100 g Gaude

PREMAZ:

1 jaje i
susam po želji

PRIPREMA:

U mlako mleko dodati šećer i izmrvljeni kvasac. Ostaviti na toplom mest 10 minuta da kvasac nadodje.

U posudu za mešenje sipati kvasac, dodati polovinu brašna, majonez i so.
U drugu polovinu brašna dodati prašak za pecivo i polako dodavati u posudu
s kvascem sve vreme meseći testo. Treba da se dobije izuzetno mekano, ali
nelepljivo testo.

Testo pokriti krpom i ostaviti ga na toplom mestu da udvostruči količinu.
Nakon toga podeliti ga na 16 loptica, ostaviti ih 10-tak minuta i nakon toga
krenuti s razvlačenjem testa.

Svaku lopticu oklagijom rastanjiti u elipsu, premazati je krem margarinom i na 
jednom kraju staviti štapić Gaude.
Smotati kiflicu tako što sve vreme motate i tanjite ostatak ne smotanog testa.

Kiflice slagati u pleh obložen pek papirom i ostaviti ih 30 minuta da kisnu.
Premazati kiflice umućenim jajetom, posuti susamom i peči ih u zagrejanoj rerni
na 220 stepeni do zltno žute boje.

POSLUŽENJE:
Kiflice malo prohladiti i uživati u njihovoj mekoći i ukusu.

2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...