четвртак, 03. април 2014.

OMILJENA PECIVA NAŠIH BLOGERKI

Znam da svi volite da se igrate, neko manje a neko više, a ovo je jedna pekarska igra :)
Na mom blogu je slučajno ili ne najviše recepata peciva, volim da ih mesim i stalno
isprobavam nove recepte. Isprobavam recepte i s drugih blogova i već sam usvojila
nekoliko proverenih i rado spremanih peciva.

Igra se sastoji u izboru top 5 peciva, bilo da je recept vaš ili isproban s drugog bloga, koja
rado spremate i koja nam želite preporučiti.

MOJ IZBOR:

1.KUPUS KIFLE
Ovo su kifle koje su nas osvojile na prvo isprobavanje. Mekane, lisnate i mirisne kifle koje su moj najisprobavaniji recept na Coolinarici :)

2.

LISNATE POGACICE SA SIROM BY MIGNONNE

Pogačice koje vas svakim sledećim grizom mame da ih jedete, jedete i... :)
Mašnice koje vas pozovu da se igrate spremajući ih, a dobijete ukusno pecivo mekano nekoliko dana :)


Recept za ove kroasane je s Coolinarike. Dugo sam gledala kako ga isprobavaju i pitala sam se šta ih to čini drugačijim od ostalih?! Kad sam ih jednom isprobala shvatila sam da je tajna u buteru kojim se premazuju. Nikako ne margarin, samo buter i dobićete divne kroasane poput francuskih :)

I za kraj, bilo mi je teško odabrati samo 5 recepata, perece koje sam pravila najčešće i koje moji ukućani uvek traže. Ne mora biti povod Sveti Sava, one su dobre za grickanje svaki put :)
Recepte za sva peciva možete videti klikom na njihov naziv.


Sledećih 5 blogerki su izabrane da nastave igru:

Nadam se da će vam se igra svideti i da ćemo se upoznati s puno dobrih recepata za peciva, mogu i slana i slatka :)
Aplikacija je ovaj pekar na vrhu posta. Preuzmite je i zalepite uz svoj post :)





14 коментара:

  1. Uh Jafi, slana peciva i ja smo veliki drugari...Hvala na pozivu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još jedno potpitanje, slana ili slatka peciva...kod mrne ima toliko recepata da ćemi biti teško da se zaustavim na damo 5.

      Избриши
    2. Mogu i slana i slatka :) Sve što je pecivo može :)

      Избриши
  2. Zoko, znam ja ko volim peciva :) Čekam tvoj izbor :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ih, kako si znala gde da me pogodiš;) Ovo je igra za mene, ali biće mi teško da izaberem samo 5! Potrudiću se :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, i meni je bilo teško. Moglo je i 10, i opet bi bilo malo :)

      Избриши
  4. odlična ideja,bravo.svi volimo peciva,baš se radujem receptićima.veliki pozzzz za tebe !

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Jafi, hvala puno na nominaciji, peciva su mi slaba strana i tek sada necu znati sta da izaberem.:) Tvoj izbor mi se jako svidja a posebno mi je drago sto su se lisnate pogacice tako fino odomacile kod tebe i sto su "upale"u top 5... veliki pozdrav i poljubac!:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Lana, prateći rad blogerki zaključila sam koje su pekarice i za početak odabrala 5 da krenu sa igrom. Tvoje pogačice su tako dobre da ih treba obavezno probati. Kad se jednom probaju zavole se i odomaće. Čekam da vidim vaših top 5 peciva :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala jafi, i ja sam skoro sve vase recepte isprobala sem masnica, srdačan pozz!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vera, nadam se da će izbor top 5 biti zanimljiv :)

      Избриши
  8. Draga moja, nece mi tesko pasti ucesce u ovoj igrici:) Hvala ti sto si me se setila... Ja i peciva smo u posebnoj "kohabitaciji" ;))))))) Tvoja peciva su kod mene odavno isprobana, osim Mašnica i Svetosavskih pereca, priznajem. Ali, doć'e i to na red:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, znam ja ko voli da mesi peciva :) S nestrpljenjem čekam tvoj izbor :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...